Neadresná distribuce
Neadresná distribuce neboli roznos letáků patří mezi nejúčinnější formy marketingové komunikace a dokáže zajistit vysoký zásah cílové skupiny.
Důležité ovšem je, aby reklamní tiskoviny skutečně došly přímo do schránek potenciálních zákazníků nebo na místa k tomu určená. Profesionálové z naší společnosti se o to starají už léta za všech okolností a bez kompromisů.
Garantujeme vám doručitelnost
reklamních letáků přes 90 %
Hlavní výhoda neadresné distribuce je přesné regionální cílení. S pomocí geografického informačního systému vám nabízíme efektivní neadresný roznos tiskovin ve všech lokalitách České a Slovenské republiky .
Díky špičkovému procesu roznosu se k vašim zákazníkům dostane více než 90 % letáků. A doručujeme je také na území Rakouska, Německa a Polska, příp. jiných zemí.
Úspěšnost vaší kampaně podpoří i to, že spotřebitele nezahlcujeme informacemi (náš roznos obsahuje maximálně 3 letáky). Zajišťujeme tak vyšší zapamatovatelnost reklamy.
Výsledky distribuce tiskovin neustále průběžně kontrolujeme
a do 48 hodin po dokončení roznosu je s námi, po předchozí domluvě, můžete osobně ověřit i vy.
Jak postupovat, když potřebujete roznést letáky
Neadresná distribuce letáků realizovaná naší firmou je skutečně komfortní služba. Máme pro vás pouze 3 jednoduché pokyny:
- 1. Velikost, formát, barevnost a podobu letáků zvolte libovolně, jen váha katalogu by neměla přesáhnout 100 g.
- 2. Vytištěné letáky nechte dopravit na smluvenou adresu a my je rozneseme,
nebo pro vás kromě distribuce zajistíme i grafický návrh a tisk reklamních materiálů. - 3. Vyberte si termín distribuce tiskovin: pondělí až středa, nebo individuálně.
Nabídku zpracujeme obratem (do 20 až 180 minut) a poskytneme vám cenu „na míru". Případné reklamace řešíme do 24 hodin.
Využíváme geomarketing
Roznos letáků zajišťujeme na principu geomarketingu. To znamená, že pro vaši reklamní kampaň vybereme pomocí geografického informačního systému lokalitu, ve které je možné očekávat nejvyšší efektivitu.
Společně tak dosáhneme přesného zacílení právě na vaše zákazníky.
Geomarketing je založen na digitálních mapách vytvořených na základě informací ze statistických a dalších výzkumů. Ukazuje na ekonomické či sociodemografické chování lidí v určité lokalitě,
což je prakticky využitelné v řadě marketingových a obchodních činností.